mandag den 4. juni 2012

Endnu en suttesnor

Torsdag aften fik jeg denne suttesnor færdig
Jeg har købt nogle silikoneringe så Gustav også kunne få en suttesnor til sine MAM sutter. Han er nemlig super sej til selv at putte sutten i munden, og MAM sutter kan ikke vende forkert, så dem bruger vi meget :O) 
Stoffet jeg har syet på er katvig - det samme som jeg brugte til sengetøjet :O) Der var en del tilbage, så jeg brugte lige et lille stykke til denne.

Jeg ville have haft vist jer billedet inden weekenden, men nåede det simpelthen ikke. Torsdag var jeg i fuld gang med at pakke. Fredag formiddag gik turen nemlig mod København. Vi skulle være der fra fredag til søndag. Lørdag var der nemlig familiesammenkomst for min kærestes familie. Det var super hyggeligt. Vi var hjemme i går til aften, og var godt brugte :) Ude godt men hjemme er nu engang altså bare bedst :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar