mandag den 6. august 2012

Hverdagen er vendt tilbage

Vi har haft ferie i 3 uger, og jeg har hverken siddet foran fjersynet eller computeren, så der har været MEGET stille her på bloggen. Men nu er vi startet på job igen, og Gustav i dagpleje, så mon ikke den kreative tid vender tilbage :)
Jeg har dog lavet lidt kreativt i ferien, nemlig en kage. Jeg har en kollega der blev 25 år, og hun spurgte om jeg ville lave en kage til hende, og det ville jeg da.
På det øverste billede er den nentop blevet smurt op med chokolade ganache, og på det nederste billede har den fået fondant på i de ønskede farver. Hun ville selv pynte den med små friske lyserøde roser, så det blev en meget enkel kage.
Jeg må dog indrømme, at jeg midt i projektet nok fortrød at jeg havde sagt ja, men det var nu kun pga temperaturen. Der var simpelthen SÅ varmt de dage, og netop den dag fondanten skulle på var der næsten 30 grader, så det var bare overhovedet ikke til at arbejde med... Men det gik da........ så nogenlunde. Modtageren blev heldigvis rigtig glad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar