tirsdag den 29. januar 2013

Sprutteindsamling

Der er rigtig mange i blogland der allerede har spredt budskabet omkring Josefines sprutteindsamling, men jeg synes også jeg vil lave et indlæg omkring det, da jeg synes det er så fantastisk et initiativ.
Sprutte Indsamling, til Neonatal babyer


Josefine med bloggen En elefant har startet en indsamling af hæklede sprutter, til for tidligt fødte børn på neonatal afdelingen på Skejby sygehus. Sprutternes arme giver de små børn tryghed, da de minder om navlesnoren fra da de lå inde i deres mors mave. Læs meget mere om det her og her.
Jeg er i gang med at hækle den første sprutte, og håber at kunne få lavet et par stykker mere, som jeg kan sende til Josefine. Hun afleverer alle sprutterne sidst i februar.
Håber at Josefine modtager rigtig rigtig mange sprutter!

Ellers får jeg ikke lavet så meget kreativt lige for tiden. Vi har lagt syge på skift herhjemme med influenza, lige siden starten af måneden. Da min influenza så var på retur, ja der fik jeg så lige bihulebetændelse oveni det hele. Gustav blev også opereret igen i fredags, så tankerne og tiden har bare været et andet sted. Jeg får dog lavet lidt på en sprutte som tiden nu er til det. Når den er færdig viser jeg den frem herinde :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar