tirsdag den 29. januar 2013

Min blog har haft 1 års fødselsdag

Midt i al den her sygdom har jeg jo helt glemt at min blog har haft 1 års fødselsdag! Helt præcis var det faktisk den 16. januar.


På det år har der været næsten 5300 sidevisninger, og der er 34 der har lyst til at læse med. Dejligt at i har lyst til at følge med i, hvad jeg laver :)
Jeg tænker at denne fødselsdag skal fejres med en Give Away, men jeg må indrømme at jeg er lidt blank for ideer til, hvad denne skal indeholde. Jeg ligger hovedet i blød og vender forhåbentlig hurtig tilbage med en afsløring :)

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med det første år. Spændende hvad du finder på til din give away.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Tillykke med blog fødselsdagen. Jeg er også meget spændt på hvad du finder på ;)

    SvarSlet