søndag den 22. april 2012

Her er meget stille...

... men det har i jo nok måske bemærket!
Hvorfor ved jeg egentlig ikke, men der har bare været gang i en masse andre projekter.
Bl.a. ser vores hus sådan her ud lige nu
Dog er der lige kommet en presenning over :O) Er det ikke noget med at det skal se skidt ud før det bliver godt? Synes det ser meget skidt ud lige nu, så håber det bliver rigtig godt. Men det er jeg nu slet ikke i tvivl om det gør :O)
Tømrerne kommer i morgen tidlig - behøver jeg sige at jeg glæder mig MEGET til at se dem?
Og hvad typisk er, så er der mere der skal laves når først man begynder at rode med sådan et gammelt hus. Så derfor skal vi nu have ny skorsten, og gesimsen skal repareres i begge gavle, da man i sin tid havde valgt at mure den yderste række tagsten fast. Så da de skulle fjernes i går, ja så gik noget af gesimsen løs. Men hva', det går nok - jeg er i hvert fald overbevist om at det kommer til at se rigtig godt ud :O) Og man skal jo se positivt på det - skal man ikke?

Rigtig god søndag :) Jeg tror jeg vil finde tid til at være lidt kreativ - det trænger jeg til :O)

2 kommentarer:

  1. Kender det alt for godt, vi har også lavet om og lavet og lavet om. Er nu igang med alle de små ting som tager lige så lang tid hvis ikke længere. Men det skal jo være skidt før det bliver godt :-)

    SvarSlet
  2. Ja bare fordi det er små ting, så går det bestemt ikke hurtigere :) Det går allerede rigtig meget fremad med taget, dog har regnvejret i dag dog stoppet tømrerne, så vi må vente til i morgen, men at få tagvinder i, og tagsten på :)

    SvarSlet