torsdag den 3. januar 2013

En krammeugle

Jeg har netop færdiggjort en krammeugle til Gustav. Det lykkedes mig endelig at lære, at hækle halve og hele stangmasker :O)

Det er mit første hækleprojekt som rent faktisk ligner noget. Har jo kun hæklet suttekæder, så jeg har fået blod på tanden til at hækle noget mere. For synes da at det her er lykkedes meget godt :O)
Den er måske lidt kedelig i farverne, men var nu nok heller ikke helt overbevist om at den blev færdig. Så jeg må jo bare lave en til :) Jeg hækler også lidt fast, så næste gang vil jeg bruge en større hæklenål, så uglen bliver lidt større :)

9 kommentarer:

  1. Den er blevet rigtig fin. Det var godt du kastede dig ud i hæklekunsten :)
    Hvor stor er uglen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak :) Ja det synes jeg også, det er så hyggeligt at sidde med, og man kan jo lave nogle fine ting. Den er ca 14 cm. Ville blive lidt større hvis jeg ikke hæklede så fast

      Slet
  2. Den er da super sød :) Har også mønsteret til at ligge, ku være jeg snart skulle kaste mig ud i det ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er nemlig super sød :) Det synes jeg da du skal - hvis jeg kan, så kan du også :)

      Slet
  3. Hvor er den da blevet fin, det er utroligt hvad man kan fremtrylle med sådan en hæklenål :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Ja det er det, det er jo kun fantasien der sætter grænser, og så lige mine evner :O)

      Slet
  4. Super flot krammeugle. Er det muligt at få opskriften?

    SvarSlet