tirsdag den 26. februar 2013

En sprutte

I går aftes fik jeg lavet denne sprutte færdig.

Den har godt nok lige et par arme ekstra i forhold til hvad DIY'en siger, men sådan går det jo når jeg glemmer at tænke mig om :O)
Må siges at være på et hængende hår den blev færdig, for Josefine med bloggen enelefant afleverer snart sprutterne på Skejby sygehus. Nu må jeg hellere få sendt hende en mail, og håbe på jeg kan få min lille sprutte med, så han kan gøre gavn ved en for tidlig født :)

Beklager det lidt mørke billede, men det er taget med mobilen. Nogle der har gode forslag til hvordan man kan oploade nogle ordentlige billeder, når det er en android tlf. jeg har?

4 kommentarer:

  1. Hvor er den bare sød og sikke en sød tanke til børnene, ville ønske jeg os kunne strikke/hækle :-)
    God tisdag
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også den er blevet helt god :) Det kan du sagtens lære. Det er ikke så længe siden jeg har lært det :)

      Slet
  2. Hvor er den fin, og jeg er sikker på den lille ny der får den, ikke ved hvor mange arme den skal have :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Det blev jeg også enig med mig selv om :O) Så er der bare flere arme at holde fast i :)

      Slet