lørdag den 29. december 2012

Stjerne af 12 strimler og indlæg nr.100

Ja julen er jo ovre, men synes lige jeg vil vise en stjerne flettet af 12 strimler i noget flot julepapir - den hvide var der jo ikke meget spræl i :) Jeg er selv blevet godt tilfreds med resultatet, og der skal helt sikkert flettes nogle flere af dem til næste jul.


Viser også lige et billede af processen - det er med at holde tungen lige i munden :O)

 
I dag har jeg pakket julen væk i kasser, dog med undtagelse af juletræet. Det får lov til at stå lidt endnu :)

Så lige at det her er mit indlæg nr.100. Det er vist ikke noget stort, men synes da lige jeg ville dele det med jer :O) Glæder mig til at lave mange flere indlæg!  Bloggen runder også snart sin 1 års fødselsdag, tænker om det skal fejres med en lille give away!?!

2 kommentarer:

  1. Sikke da en fantastisk stjerne. Så stor og flot en har jeg aldrig set før. Tillykke med de 100 indlæg. Det er da godt gået på et år :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Jeg ønsker dig og dine kære et rigtig godt nytår.
    Håber i kommer godt ind i det nye år!
    Kh Sabrina

    SvarSlet