mandag den 28. maj 2012

En dejlig pinse

Vi har haft en skøn skøn pinse. Vejret har jo været fantastisk, så vi har rigtig hygget os i haven og på stranden :O) Derfor har jeg heller ikke lavet så meget kreativt. Dog har jeg fået tapet rigtig mange af the poserne :)
Jeg er faktisk langt over halvvejs, så kan snart komme i gang med at folde :O) Er dog kommet til at tænke på, om the poser ikke egner sig til at flette et penalhus, men det må jo komme an på en prøve :)

Håber alle i andre også har haft en god pinse :O)

4 kommentarer:

  1. Hvorfor skulle de ikke egne sig til penalhus?
    Jeg har lavet et enkelt penalhus og det er et kæmpe arbejde - så god arbejdslyst:-)

    SvarSlet
  2. Jeg synes bare at leddene virker lidt tykke når de bliver foldet, og tænker at det måske bliver for tykt når der er led der skal gå ind over hinanden på penalhuset, og at det måske derfor ikke bliver pænt... Men forsøges det skal det :O) Tak tak, fornemmer også allerede at det er et kæmpe arbejde - kan være det bliver til en taske i stedet ;O)

    SvarSlet
  3. Jeg brugte en bog til at lave dem af. Der er siderne også ret tykker, men det kunne godt lade sig gøre:-)

    SvarSlet
  4. Jeg har også flettet et penalhus, og som Mie skriver, er det et KÆMPE arbejde! God fornøjelse :O) Jeg har selv ca. 1000 teposer liggende, som jeg har planer om at lave en taske af på et tidspunkt. Men der går nok lidt tid, inden jeg får tid til det, har lige nogle projekter der skal laves, inden jeg kan gå i gang med teposerne.

    SvarSlet