torsdag den 16. februar 2012

Anders And :)

For efterhånden lang tid siden, prøvede jeg at folde en taske af Anders And blade. Der var en der spurgte om ikke jeg ville lave sådan en til hende, og det skulle da prøves :)
Den er da meget sjov, eller er det bare mig der synes det? :) Har efterhånden lavet en del af dem.
I dag har jeg syet en lille "prøve" elefant, ud fra det mønster jeg tidligere har vist herinde. Du kan se det her. Jeg havde noget stof liggende, som jeg tænkte at jeg lige kunne teste mønsteret med. Synes det var en skam at klippe i noget det det fine retro, hvis nu det viste sig, at mine evner bare ikke var til at sy en elefant. Men det gik nu meget godt, hvis jeg altså selv skal sige det ;) Skal bare lige have den fyldt, og så kommer der et billede på :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar